lördag 31 januari 2009

Full rulle, hårspray och ingen klänning

Okej, så va de lördag den 1/2 och ikväll är de cocktail fest! Men som vanligt är jag ute i sista stund. Det enda jag med säkerhet vet är att makeup inte är nå problem. Men vem ska fixa mitt hår? Är lika bra på att göra i ordning hår som att laga mat, dvs vidbrännt, smaklöst och total katastrof.
Mamma har lovat att försöka locka håret och tur att man har så tjockt och hyffstat långt. Får man till det brukar de bli fint!

Den bilden på Jessica som jag hittade på http://redlipgloss.blogg.se/

Men klänning?! Ja de va ju ett annat kapitel... Ska panik kolla på kupolen annas ska ja klippa an en gammal InWear klänning med djupurrigning men som är för lång juts nu. Är lite knepigt tyg att sy i men i västa fann låter ja den va avklippt och kallad det för de nya modet. Haha!



Skor har jag i alla fall och oavsett klänning så tror ja dom passar fint!
Så låt se... skor och sminkning är fixad. Ahh resten ska nog lösa sig.


Någor som ja tycker är lite läckert är saker i håret om man nu ska ha det "bara utsläppt".
Denna ------->
från http://www.monsoon.co.uk/ är fin men kanske LITE sent att beställa nu? 7 timmar innan festen? Tror ni om har express leverans? Tur e att jag hittat en likadan, eller nja, lite mindre men helt okejup & penn på kupolen för typ 25:- Ur & penn har 50:- på hela affären och köpte ett par underbart söta örhängen där förra veckan som jag även ska ha ikväll. Lägger upp bild sen på den outfiten de blir.

Nu måste ja kila om ja ska hinna med allt. Tro de eller ej men försöker lära mej att saker tar längre tid än man beräknat.






Inga kommentarer: