tisdag 27 januari 2009

MOORE fest och tenta..

Ahh,, har fått inbjudan från MOORE där "Moore visar sin kärlek till alla våra favorittjejer med en stor fest. Klockan 20.00, en timme innan dörrarna öppnas för övriga gäster, vill vi skämma bort er med omtanke, goodiebags och drinkar." på Cabaret, Barnhusgatan 12 i Stockholm den 14/2. Självklart har jag tenta (ja jag vet konstigt på en Lördag) samt att jag tänkt hittat på nå mysigt med J på alla hjärtans dag..

Men visst hade det varit roligt! Goodiebags, spännande!


Ska klura lite hur de skulle kunna gå ihop. Om jag ändå kan åka vet ja precis vem ja ska fråga. :D
På tal om tenta... Usch måste börja plugga till den oxå! Hade varit så skont om jag inte missat den tentan. Dock får ja se positivt.

Har fått tillbaka läkemedelsräknings tentan och tentan om mikrobiologi och godkännd på båda! Yeah! Men de är ju så. Pluggar jag går allt strålande, men ibland finns de så mycket annat att göra om dagarna. Eller nja,, de där va bara skitsnack! Ja har sjukt tråkigt hemma när ja inte har föreläsningar. Så tråkigt att jag inte kommer för mej att göra nått! Blir nästan lite koma state i hjärnan. Behöver verkligen komma igång igen med träningen. De ger lite mer rutin i tillvaron samt att man mår ju så galet mycket bättre på alla sätt!

Idag har vi metodövning på skolan. Metodövningar är skoj!
Sen kommer bejb hem ikväll igen. Härligt härligt!
Nu ska jag fixa håret och göra mej klar för skolan.

Och var länge sen ti tog ett citat? Tar min favorit:

"Play the game for more than you can afford to lose... only then will you learn the game." //Winston Church

Inga kommentarer: