onsdag 21 januari 2009

Idag har de varit fullt upp. Tycker hela veckan som varit har varit fullbokat och timmarna springer iväg. I alla fall är se snart torsdag och jag längtar verkligen. Värdret var dåligt i går (tisdag) så att J inte kunde komma hem över kvällen. Veckorna blir verkligen långa då..
Men som sagt, imån torsdag och bästa dagen i veckan! Vi har inget mer seminarium efter imån vilket känns välbehövligt. Bara lite lungt plugg under fredag och helg. Skönt att inte ha press till någon tenta.

För övrigt missade ja en inflyttningsfest hos Sara idag. Trist! Hon skulle bjuda på käk och sovplats. Annat kom dock ivägen och var tvungen att åka hem. Nästa gång!

Fick ett Mejl från Helena Sahlén-Nelson på DansaIFalun. Hon hade en plats kvar åt mej i showjazz nivå 1 (nybörjare) och ja blev super glad.
Även om ja kanske är sämst på koreografin kan jag lova att jag är den som har roligast.
Önskar verkligen att jag börjat dansa tidigare. Är så underbart kul! Och Dansa i Falun är verkligen ett kanonställe. Kan jag varmt rekomendera!!


Nu måste ja verkligen sova. Natti!

Inga kommentarer: