fredag 30 januari 2009

Semlor, raggmunk och väskor

Så va de äntligt Fredag! Härligt! Ska njuta så mycket jag kan innan praktiken börjar. Då blir de några helger med jobb eller tentor.

J har gjort raggmunk med bacon och sylt till kvällsmat. Vilken underbar kille man har! Finns ingen bättre! Mitt i allg fick jag för mej att baka enga semlor. Man måste ju finslipa dom
utomordentliga talangerna jag har i matlagning och bakning. Not? Och ett stort bevis på det var att ja inte ens köpte jäst för de trodde ja inte man behövde. Sen trodde ja de var något som gick på 20 min inte 1½ timme! nej fy... inga semlor idag.

Åhh.. om några månader är de min 25 års dag!
Hälften till 50 och 1/4 till 100 år! Yeah! Har önskat mej en chanel väska. Hihi! Ja ja jag vet, men man kan väl få önska sig?

Inga kommentarer: