fredag 1 maj 2009

egentligen

ska detta inlägg vara skrivet igår men va fullt upp så han inte.
Idag (igår) är de 2 år sen ja och J blev tillsammans. Wee!! De går så sjukt fort!
Vi täffades i början av april på en mässa i falun. Han hade en tröja från FOX eller nått där han stod i baren så ja traskade fram och frågade om han körde cross. Yes sa han och ja tyckte att han skulle lära mej. Så vi bytte numer lite snabbt och sen tänkte ja inte mer på det. Några dagar, en veckan kanske? messade han mej. Hade ingen aning om först vem de va eller va han ville. Aja tänkte ja dock. han verkar ju trevlig. Haha!
Vi bestämde att vi skulle se majbrasa tillsammans 2 veckor senare 30/april 2007. Och de gjorde vi. Sen dess har vi varit 0skiljaktiga. Inte en dag, en minut har gått utan att ja tänkt på honom! Han få mej alltid att le och jag har aldrig träffar någon som kan göra mej så glad. Har aldrig haft så roligt tillsammans med en annan människa som honom. Han har så galet många bra sidor, han är busig men samtidigt känns hans lugna trygghet fantastisk. Han är bra på ALLA sätt hihi! ;)Mmm... love!

Älskar dej fäkan! Mer och mer för varje dag. Du e verkligen mitt ljus, min solstråle. Du är helt enkelt bäst!

Kärlek

Din kärlek är ett stöd
och du, en hjälpande hand.
Du är bunden till mej
med ett kärleksfullt band.
.
Som då… och som nu…
är du dig ganska lik.
Du finns i många minnen
och du gör min levnad rik.
.
Det känns tryggt att du vet
varifrån du kom,
att du ser vad jag gör
och att du bryr dig om.
.
Med dej kan jag dela
både sorger och skratt…
En kärlek är en gåva
– en ovärderlig skatt..
.Tillsammans klarar vi allt!
.
Omskriven dikt.
Orginaltext; En syster skriven av: Siv Andersson

Inga kommentarer: