tisdag 19 maj 2009

Maj månad har passerat sin första hälft och tiden mellan hägg å syren ska vara den friskaste, grönaste, fräsch under året och grundar för en varm, torr och skön sommar. Vilket vi tackar för!

Med sommarens intåg närmar sig även min 25 års dag med stormsteg. Även detta med blandade kännslor. Om tiden mellan hägg och syren är den fräsch så hr jag fått för mej att tiden mellan 20 och 25 är densamma för oss kvinnor?
Än så länge 24 och bara att passa på dessa ynka dagar som är kvar!

3 kommentarer:

Anna sa...

Hm... Så jag e inte fräsch längre??!?!? Buhuuu...
Jag fyller ju 28 om 2½ vecka!!
Visste väl att bäst före datumet gått ut. ;) Hoppas partajet blir super!!!!

KrAaAaM!!

Linda Carlsson sa...

Haha! De är då vi får börja snacka om att vara "Lagrade" och bli bättre med åren?
Fest blir det den lördagen 30 maj runt 16-18 tiden med lite smörgåstårta å grejjer. DU är så VÄLKOMMEN Anna! Och dina prinsessor med!

Lisa sa...

Jag är 27. Trycksårsgammal. :/