torsdag 12 mars 2009

God morgon

Torsdag och ja är super trött. Gäääsp... Har sovit dåligt. Haft tankar som snurrar och varit Tur att man kunde ta lite sovmorgon ialla fall. Idag blir de gävle, arbetsintervju (håll tummarna) och ev fixa håret hos S. Om hon nu är pigg. Va ju kåren igår och ver av egen erfarenhet att man kan va ganska trött dagen efter. :D

Nää men jisses va ja sitter och gäspar här vid datorn! Ska göra mej en kopp Yogie te och ta mej en liten promenad i de fantastiska vädret!

Jag gråter för dig, för mig, för allt vi sa var vårt
jag gråter för dig, för mig, för att inget är självklart och mycket svårt
jag gråter över det fina, det enkla och allt som var rent
jag gråter för nu är allt skitigt och kanske också försent
kunde jag vrida tiden tillbakaom det stod i min makt
då gjorde jag så mycket ogjort
och än mera osagt
//Lisa Ekdahl - Kunde ja vrida tiden tillbaka

Inga kommentarer: