fredag 6 mars 2009

Redan tillbaka

Från kvällens lilla äventyr. Blev en öl och att snacka lite strunt men gick hem innan killarna gick på krogen. Stackars M kännde sig inte så hemma och ja förstå! Haha! Snacka om fel person på fel plats. Men shit happens :D

Glömde berätta att jag var på loppis idag med sis. Blev så kär i ett litet tvåfärgat glas, inte större än 1 dm och väldig väldig charmigt! Men nu tänker ni att "de där har du ju ingen användning av?" Ha!! De har jag visst! Jag blir glad när jag ser de och ska bara ha de som prydnad. Då tycker jag den fyller en stor funktion. Man ska omge sig av saker man blir glad av! Älskar att gå på loppis! J är inte lika road. Hihi!


Undra hur kan kommer må imån då? Hoppas han har kul med grabbarna. Synd att man inte kunde va me och leka men vill verkligen va pigg på jobbet.

Här är de fina glaset som jag köpte för 20:-
SÅ fint!
Nu är de dax för sängen. Allt laddat och klart för morgondagen. God natt!

Inga kommentarer: