måndag 2 mars 2009

Ingen är perfekt...

Ordet konflitk betyder ursprungligen sammanstötning. Jag kan inte precis påstå att det som nu sker är någon form av sammanstötning. För just nu känns de som om jag befinner mej på mils avstånd från alla vilket gör att sammanstötningar inte är möjligt. Eller?

Men om man fortsätter så är ifs en konflikt i dagligttal något som uppkommer och skapas när man påpekar varandras svaga sidor och småfel.

Jag är inte perfekt och får ofta höra det. Varför? Men på många jävla plan är jag bra nära! Jag är en toppen tjej som skulle göra ALLT för någon som betyder något för mej.

Men... Ändå känner jag att de mesta man gör nu för tiden får motsatt effekt och snabbt som fan är det någon som påpekar det.

Varför ska jag stå för allt som händer? Varför är de ja som ska ta all skit? Varför kan inte just DU ta på dej att även DU gör misstag, att Du har fel?
och när de är så, säga till mej att de som skett INTE är mitt fel?
Jag är sjukt besviken... Skit på er och dra åt skogen!

Så för er som läser detta kan jag upplysa er om att jag är inte perfekt men de ska gudarna vet att
de är fan inte ni eller han häller!



Yours sincerely // Linda

Inga kommentarer: