tisdag 31 mars 2009

Tisdag

gäääsp!! Idag va de segt att gå upp. Hade tvätttid vid 07.00 och förbannade mej i den stunden mobilen ringde att ja ska vara så ambitiös och ta tidiga morgonpass bara för att ja tror att min energi ska räcka till både morgon jogg, tvätt tid, gym, städ, disk med mera med mera på förmiddagen. Men jag lär mej aldrig! Om ja nu skulle vara klar med alla mina "sysslor" 12.00 vad ska ja då göra hela dagen när jag inte har plugg? ja kan ju inte träna 5 timmar om dagen!
I alla fall har ja en ansiktsbehandling idag 15.00 så de får va min hållpunkt samt spinningpasset 17.00

MEN, även om ja är lite svårstartad känner ja mej fylld av en härlig kännsla. Sol i själen!

Nu ska ja i alla fall ta tag i de som ska göras innan bejbi kommer hem. Han har fått lite ändrade tider denna och nästa vecka så förhoppningsvis är han ledig hela nästa vecka. Har försökt plantera ett litet frö om att ev åka någonstanns. Hällst en sista minuten men en kryssning hade funkat lika bra! Hihi!


Idag har ja ett citat från okänd. Så sant så sant. Bättre vara ärlig och inte krågla till allt för i slutändan kommer alltid sanningen fram och då kommer hålen vara så många att man inte kan laga dem..

Inga kommentarer: