lördag 21 mars 2009

Lördag

Idag känns kroppen bättre. Tummen är inte lika svullen och nacken är nästan okej. Nästan. :)
Har dock fortfarande inte fått tillbaka mitt körkort men har hittat passet. Bra de i alla fall. är polisanmält men ska vänta tills nästa vecka innan jag beställer nytt. Förhoppningsvis har de kommit till rätta tills dess.

morgonen har ägnats åt städning! Skurat köket, diskat, torkat skåp med mera. Såånt där tråkigt som måste göras varje vår. Är inte klar på långa vägar och hade man haft en hjälpsam karl hade jobbet gått fortare men icke.. Han är i garaget.

I alla fall har han lämnat kortet hemma och bad mej göra några ärenden. Haha! De ska jag göra och lite till! :D
För övrigt va J´s kompis J här lämnade den nya datorn vi köpt. Så kul att få lira lite cs igen. Ja vet... har sagt de förr. Ja är nördig! :P

Nu måste ja kila. Har tvätttid nu, den ska ja vidare till systemet åt J. Han ville ha några öl, Ja kör mina vanliga 3.5 alldeles lagomt, billigt, och man mår prima! :)
Sen ska jag köpa en locktång tänkte jag. orkar inte stå med platttången. De tar sån tid!
Blir att sola sen hem och plocka ihop allt som ligger framme. Målarfärg. skruva, kastruller och annat kraffs!
Ikväll är de middg sen fest hos A-K. J´s syster. Vi blir en hel hög med folk. Så roligt! :D
Ska ladda kameran!

Inga kommentarer: