onsdag 11 mars 2009

Taggad!!

Yes! Idag är ja mej själv igen (SKÖNT!) och full fart känner jag. Peppad på att ta tag i allt ja misst i helgen och dansen idag lockar verkligen! Ska bli så kul att få träffa tjejerna igen och fumla runt där till Seal´s -It´s Alright!

Har hunnit plantera tomatfröna som börjar gro! Lite lustigt, jag skulle göra mej en sallad igår och tog en tomat som inte legat i kylen då den blir att smaka mer om man har dom framme. Tror ni ja blev förvånad när jag skar upp den och upptäcker att dom små fröna börjar grott (?!) innuti tomaten? Så blev att plantera i en lite kruka så snart har ja mitt eget grönsaksland i köket. :)


Sen har jag hunnit diska, gjort en nyttig frulle så man orkar träna idag och lekt med min kära bitefight gubbe http://www.bitefight.se/ . Åhh ja är så nördig!



Nästa sak på listan är att plugga. Sitter med en uppgift om patient kommunikation. Inte så spännande men tur nog är arbetet inte så stort. :)
Värre e de med det andra som ska in nästa vecka. Jisses... har en grubbarbetskamrat som inte är den lättaste att jobba med, eller så är de ja som inte är den lättaste att jobba med...? Ja ska bli spännande att se hur de utvecklas i alla fall..



Sen ser de ut som om ja får hjälp med hojen till helgen! Yes! Härligt! Är så pepp på att börja vingla runt igen! Behöver verkligen komma igång med körningen och träna om vi ska kunna fullfölja vadslagningen om klassikern jag och farsan baloo har! För i dagsläget skulle ja nog inte ens klara ett varv på min egna lilla slina utan att slå ihäl mej. Undra om dom har nån maxtid på klassiker tävningarna? Som på vasaloppet? Hoppas inte!! i så fall ligger ja pyrt till. Haha!


Har hittat en sida ja ska kolla och läsa igenom http://olofaslund.se/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=20&Itemid=26


Kanske man kan få lite tips och råd?? Vet att de bara är att nöta men kan läsa så länge hojen inte går som den ska.




Inga kommentarer: