torsdag 19 mars 2009

Så va torsdagen slut!

och dagen har varit lång! Ja om man började alla dagar med 1 timmes yoga 07.00 skulle ja gå galet mycket gjort.
Har rensat hela garderoben idag.
Skönt att få ut gammalt ut lådorna.
Kollade om de fanns nån UFF kontainer som de fanns förr men hittade ingen tyvärr!

Se har de vari premiär tur idag på hojen! Fösta gången detta år och fick väl sådär.. Gjorde en fin vurpa ute på iden när jag försvan ner i nå vattenspårhålsnöslaskjävelskap och slog runt med handen på fel ställe. Inget brutet men bra stukat. Lite svullet, oböjbart, bulltande och ljusblå/lila.

Fint!

Gick bra att köra hem men blev värre nu under kvällen.
Skulle ha lindat (haha linda linda en linda. SÅ roligt! :D) en linda men hade ingen hemma och orkade inte handla. Så får la skylla mej själv! Blir de inte bättre om några dagar får man väl ringa doktorn.

Blev i alla fall en rejäl bit. 2 timmar kanske i strålande sol! Underbart! Ska se om de finns nå bilder från turen. Ja glömde kameran i garaget!
För övrigt är jag klar med presentationen och jag är verkligen super nöjd!

Hopp tummarna nu (min är på rehab!) att de går bra imån på vår "mini föreläsning"
Men dax att sova nu... Blir att åka lite tidigare imån för att förbereda. åker redan 06.00!

Natti natt

1 kommentar:

Ännelaij sa...

usch!
Det gör ont att vurpa..
Själv testkörde jag en EU-moppe för ca 4 år sedan coh..ramlade omkull´.
Revben bröts..men det fattade jag inte förrän efteråt så jag uppsökte aldrig sjukhus.

Ha det bra

/A