onsdag 4 februari 2009

Ny dag, nya tag!

Yes så är de snart Torsdag och som jag sagt tidigare bästa dagen i veckan! Bejb kommer hem och då känna allt fantastiskt. Även om man känner sig stressad som en gris och allt är upp och ner så lugnar allt ner sig så fort han kommer innanför dörren. Även om man fortfarande har 1000 saker att göra går allt så mycket lättare bara han är hemma.


Har funderat varför jag varit irriterad trotts att allt igentligen är bra? Är väldigt frustrerad över praktiken... Känner att de inte kommer ge mej så mycket som ja hoppats på. Stämmer inte helt 100% med mej och den avdelningen. Första intrycket var inte bra men jag ska verkligen ge de ett försök. Måste göra de bästa av det!

Sen att bilen är trasig kan jag inte göra nått ut rakt upp och ner så inget att irritera sig över.

CSN pappren är inskickade idag och hon trodde att pengarna skulle ramla in innan fredagen men man vet ju hur dom är. I alla fall har jag gjort allt jag kan så bara att lägga de åt sidan.

Känna som man rett ut ett och annat ikväll viket känns kanon! Inga funderingar över hur saker och ting ligger till vilket känns fantastiskt!

Sen att lägenheten ser ut son ett bombnedslag får ja skylla mej själv över. Visserligen får ja väl göra det med allt men.. Bättre att skylla på annat först än sig själv. Lättare så. Haha!

Dock ska den fixas i morgon så de är fint när J kommer hem.


Dansen idag gick jätte bra! Ja hängde med hyffsat vilket är en stor förbättring mot förrförra veckan då allt gick påtok. Så kul! Sen att man tränade idag på förmiddagen gav en kick oxå. Nu börjar formfixen inför sommaren 2009! Yeah!


Har setat och kollat över mina studie resultat oxå vilket gör mej riktigt mallig. Har fått A och B på alla senaste tentorna trots att jag inte laggt ner så mycket tid. Ibland undrar ja hur långt man skulle kommit om man la ner lika mycket tid på studierna som man gör på alla annat skit som att se TV, sitta här, se avsnitt efter avsnitt me the hills eller nått annat hjärndött program?

Om jag la ner hälften av den tid ja lägger på ingenting skulle ja säkert kunna bli hjärnkirurg!

Eller nja... kanske lite att ta i men? Haha!


Känner mej betydligt gladare nu ikväll och imorgon är de en ny dag! Dax att sova nu, Tack hej!

Inga kommentarer: