söndag 1 februari 2009

Trött!

Men vilket drag de var på hockeyn!! Häftigt! Var peppad till max även om de "bara" var en division 1 match. Va som J sa, jag skulle nog platsa bra i klacken på en leksands match. Haha!

Satt även och kollade igenom lite skit på MSNs startsida och fann klippet om Jessica Simpson. Måste verkligen hålla med om att den dramatiska viktökningen absolut måste bottna i nått annat än hennes vilja att "vara normal". Klippte ihop några bilder som visar 3 former av en och samma Jessica som för övrigt är en super söt tjej och dyktig sångerska. Man kan ju se där hon är alldeles för smal, större och hennes "normala" form. Vart tog den där lagomformen vägen?

Jag har ABSOLUT INGET emot kurvor och fylliga personer, jag säger bara att om en människa som tidigare varit mindre plötsligt lägger på sig 10 kg är de nog något annat som spökar?


För övrigt måste även jag finna lite balans i min träning. Är ju verkligen allt eller inget när jag väl sätter igång. Men ja tröttnar då och skiter i de helt så när ja fått gymkort igen ska ja försöka göra roligare övningar och lite färre gånger? Dansen fortsätter även om nivån är så pass låg att kalla de träning vore kanske lite fel? Hihi! Men kul är det!

Imån är första dagen på praktiken. Spännande! Men kommer va ovant att följa schema. Blir att sova i Gävle några nätter nu framöver. Tack gulliga S för att ja får bo hos dej!
Ska fortsätta kolla på Beck nu och se om N hör av sig igen så man kan få nån rätsida på om de jag uppfattade om hans charmerande vän var rätt eller inte? Kanske var för snabb med att döma? Kanske var de inget illa ment? Eller så skiter ja helt enkelt i det och tittar på TV :)

Förövrigt ska ja passa på och ta ett till citat:

Det är inte den vackraste kvinnan som har de starkaste känslorna.
~ Irländskt ordspråk ~

Inga kommentarer: