måndag 9 februari 2009

Planer för valentine's day!

Tror de är lungt, min karl är aldrig inne och läser här ändå så kan avslöja planerna inför lördagen för er.


Som alla vet är de alla hjärtans dag den 14/2 och förra året va de älsklingen som fixade och donade. Denna gång är de min tur och efter att ha spånat lite mer mor min kom vi fram till att hotell, bubbelbad och god mat är en bra idéen! Rankhyttan är ett fint ställe med BRA priser!

Herrgårdspaket
-Valfri 2-rätters middag på Herrgården
-Övernattning på herrgården eller i hotellannexet
-Frukost
375kr/person och överraska med vår Herrgårdsbricka på rummet från 70kr/person!

Till det tänkte jag ev beställa till massage då man även får tillgång till bubbelpol, bastu, relaxavdelning.
Inget är dock bokat då vi kom på det så sent men ska ringa imån och se om det går att boka på lördag! Vore fantastiskt mysigt! Om de inte går att beställa massage får ja lösa de själv. Hihi!





Tror de kommer bli kanon! Speciellt eftersom de senaste tiden varit lite gnälligt pgr av olika saker. Skönt att komma bort en stund och rå om varandra!

Har även kikat runt lite på saker att pyssla med på onsdag när jag är ledig. Hittade en så trevlig rida på nätet http://www.bhg.com/holidays/valentines-day/decorating/

Va fina saker de fanns att göra! Har klippt ihop lite bilder på ljus med dekor som man kan göra själv! Kul!

Nu är de dax att sova, praktik imån igen 06.45-15.00. Vad kul de var idag på tal om det! Ville verkligen inte åka hem! Och eftersom jag läser till SSK ny får ja väl mixa lite och slänger in ett citat med medicinska termer :P Haha!

Kärleken är stimulans för hjärtat under samtidig lokalbedövning av förståndet.
// Sacha Guitry

Inga kommentarer: